Nahkamies II osa

Julkaistu 11.03.2009 | Kirjoittanut Jussi | Kategoria(t): Jussin jupinoita
Avainsanat:, , , , , , ,

Tällä kertaa Hong Kong-liike saa kuraa niskaan. Ja syystä. Kerroin 23.2.2009 Leathermanin kokemista ongelmista ja Honkkarin asiakaspalvelusta. Männä viikolla soittelin Rovaniemelle, Leathermanin maahantuojalle ja kyselin kuinka kauan korjaus kestää. Kertoivat että yleensä samana päivänä lähettävät takaisin, mutta maksimissaan kolme päivää. Eilen sitten hermojeni mitta loppui ja käväisin Keravan Honkkarissa. Infon tyttö soitti jollekkin ja sitten kertoi minulle ettei maahantuojalla ole siihen osaa ja siksi korjaus on kestänyt, kun odottavat sitä.

Illalla sitten rustasin maahantuojalle sähköpostia aiheesta, koska Hong Kongin toimet eivät suuremmin vakuuttaneet. Pyysin että jos ja kun saavat tuotteen joskus korjattua, lähettäisivät sen suoraan kotiini, ilman että minun täytyy Keravalla aina ravata. Haukuin samalla tuotteen takuun alaarvoiseksi, koska uuden tuotteen tilalle ei saa uutta, vaan se korjataan ja se tuntuu kestävän!

Tänään sitten nimeltä mainitsematon henkilö soitti Leathermanin maahantuojalta ja kertoi ettei he ole voineet tuotetta korjata, koska Keravan Hong Kong ei ole sitä koskaan heille lähettänyt. Honkkarin Infon tytön kertomat tarinat pultin puutteesta maahantuojalla oli siis puhdasta paska puhetta valhetta. Lisäksi maahantuoja kertoi että mikäli heiltä kyseinen osa puuttuisi, he laittaisivat automaattisesti uuden tuotteen asiakkaalle. Maahantuoja kertoi että tottakait he lähettää korjtun tuotteen suoraan minulle, mikäli sellaisen joskus korjattavakseen saavat.

Eli. Vaikuttaa sille, että Honkkarissa on epäpäteviä työntekijöitä, jotka peittelevät hoitamatta jättämiään asioita valheella. Lisäksi syyttävät ilmeisen kunniallista ja täysin syytöntä osapuolta aiheesta, jolle pahimmillaan aiheutuu imago tappioita -> taloudellisia tappioita. Voi tietenkin olla ettei todellinen syy olekkaan inhimillinen laiskuus, tai epäpätevyys. Muita syitä voisivat olla esimerkiksi kakkoslaadun myynti ykköslaatuna, tai virallisen maahantuojan ohi tuotu tavara!

Samalla täytyy pyytää julkisesti anteeksi maahantuojalta, jota olen saattanut virheellisesti syyllistää paska puheen saamani väärän tiedon johdosta.

Minne ihmeeseen jatkossa rahani kiikutan, jos joudun Honkkarin boikottiin laittamaan?

Jussi

Mainokset
kommenttia
  1. […] III osa (Nahkamiehen paluu) 11 03 2009 Laitoin tuon Nahkamiehen II osan jälkeen sähköpostia Keravan Hong Kongiin. Eikä kulunut kuin hetki, kun sain sieltä puhelun. […]

  2. peksi sanoo:

    moi jussi!
    ostinpa ite tommosen samanlaisen tekeleen joskus viime kesänä tjsp. alkuun oli ihan kohtuullisen oloinen tuote, mutta kun sitä oikeasti aloin käyttämään niin tuli haaveri. nääs tuon veitsen terän lukitus on susi. jos terään tulee pientäkkän vääntöä sivulle, en muista kummalle(selviää kun tutkit sitä systeemiä 5s) terän lukitus pettää ja saat terän sormille. itselle tuli aika iso pipi peukkuun kun lukitus petti ja terä kääntyi sormeen.
    en kyllä ole asiasta reklamoinut enkä suuremmin huudellut, mutta harmitti se kuitenkin.
    hyvää tuossa veitsessä on terä. se on edelleen tervä. kun en oo käyttäny =)
    peksi

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Google photo

Olet kommentoimassa Google -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s